Mad_Dragon işin kolayı var crdsa; option file a takımı yapın,sonra yaptığınız takıma bi master league açın,sonrada o master league kaydını yayınlayın. böylece kimsenin option file ına bi şey olmaz ;)
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon işin kolayı var crdsa; option file a takımı yapın,sonra yaptığınız takıma bi master league açın,sonrada o master league kaydını yayınlayın. böylece kimsenin option file ına bi şey olmaz ;) aaa doğru. çok sağol. öyle olur. aklıma hiç gelmedi.