Hep aynı takımlardan sıkılmıştım. Milli maçların da yaklaşmasıyla rastgelen milli takımlarla oynamaya başladım PES6yı. Japonya geldi. Başka oyunlardan tanıyordum Japon Milli takımını. Çok iyi bir takım aslında.
Kalecileri çok iyi. Birinci kalecileri Kawaguchi süper bir kaleci. Hatta iddia ediyorum ki oyundaki en iyi kaleci Kawaguchi. Ne yapıyor ediyor gol yemiyor. Gerçekte de çok iyi kaleci. Dünya Kupası'nda çok gol yemesine rağmen (ki Brezilya ve Cahill vardı normal:D) bence çok iyi olduğunu gösterdi. Diğer kalecileri Doi ve Narazaki de iyi kaleciler. Onları da koyabilirsiniz. Çok güçlü olmayan her milli takımın ilk kalecileri kadar iyiler(oyuna göre konuşuyorum burada). Kawaguchi süper olduğundan yedekler.
Defans olarak ortada çok iyi 3 stoperleri var. Ben Tsuboi'yi yedek bırakıp diğer ikisini oynatıyorum. Ama Tsuboi de çok iyi defans.
Bek olarak orta sahada da oynayabilen Alex(solda) ve Komano(sağda) var ilk 11de oynaması gereken.
Hem defansif özellikleri hem de ofansif özellikleri olan oyuncular vardır ya (cmf) bu takımda onlardan çok var. Tanırsınız çoğunu. Galatasaraylı Inamoto, Nakata, Ono ve daha bir çok ortada oynayacak oyuncu var. Orta sahada kanat oyuncusu oynatmamanızı öneririm bu takımla. 1-2(cmf yani ortaya yakın)-1 olarak oynatın orta sahayı. Celticli frikik ustası da var bu takımda : Nakamura. Onu ofansif ortada oynatın bence.
Forvet olarak çok iyi iki tane var. İkisi de forvetin hem ortasında hem de kanadında oynayabiliyor. Hızlılar. Şutları iyi. Onlar Fenerbahçelilerin tanıdığı TAKahara ve Yanagisawa. Süperler. Kontraatak ile fark atamayacağınız takım yok.
Bence bi deneyin şu takımı.
Aa unutmadan. Japon milli takımı oyuncularının kaleci özellikleri, markaj, kayma özelliklerini de görebilirsiniz 100 üzerinden. Penaltı kurtarma, kayma, markaj, aut vuruş isabeti, aut vuruş gücü gibi...