shn5 Ben hamachı yı kuruyorum..oynadıktan sonra kapatıyorum ..bıdaha gırecegım zaman hamachı ye tıklıyorum grı ekran cıkmıyor hamachı guncellestırılıyor yazıyor..!Ağa gıremıyorum..Her oynıcam zaman programı tekrar ındırmek zorunda kalıyorum...