yusuf5494 arkadaşım c:/proram files/konami/pes6/dat klasörünün içinde e_sound dosyası yoksa spiker sesi çıkmaz.çünkü spikerin sölediği kelimeler o dosyada.oyunu baştan kur derim.yinede olmazsa senin bilgisayarın ses ile ilgili sorunları var derim