BLACK EAGLE5 saol birader beşiktaşın 100.yıl nostalji formasının minikitini buraya koyarsan çok sevinirim :D
ezik adasda abi senin minikitlerin minkit boyunda yaptım bir bak olmuşmu lin in üzerine tıklayın açılır [img=http://img339.imageshack.us/img339/1314/sporbjk1012jk1ff5.png [img=http://img516.imageshack.us/img516/9862/9451180bvu8tg5.png
BLACK EAGLE5 kardeşim denedim ama olmadı sanırım boyutlarda sorun olabilir bide sen kendin deneyip bakarmısın? belki sorunu daha iyi görürsğn çünkü ben CM07 ile Bjk away forması yerine nostalji formasını yükledim oldu ama minikiti yapamadım önce eski minikiti remove dedim sonra bunu load ettim ama olmadı neden acaba ?
ezik adasda http://soccercenter.net/forum/konu/82066/BJK-minikit-formalari bir bakı ver buraya kardeş