shn5 Ben buraya uye oLdugumdan berı arastıyorum ve bir kaç dırect ıp hakkında bıLgı aLdım ama bır arkadasla uygularken hep hata verdı..!bu işin profesyonel i bana ve bıLmeyen arkadasLara yardım ederse cok sevınırım..msn ımı ekleyıp anlatırsanız cok sevınırım yada sız bırakın ben eklerım.. lion_sahin@hotmail.com anlatacak ve msn ımı ekleyecek olanlara şimdiden tesekkur ederım.. UNUTMAYIN BURASI PAYLASIM SITESI...
Neo http://soccercenter.net/forum/konu/78858/FIFA-07-yi-Nasil-Online-Oynayabilirim- İlk mesaja bakabilirsin.
firat_keskin423 baktık ama olmuo shn5 ile denedik MSN: firatalemdar444@hotmail.com bilen varsa benle temasa geçsin ltfn
shn5 kac kere ınceledık oLmuyor..! bıLen bırı ıLe denersem daha faydaLı oLacaktır..! msn ınızı bırakırsanız ben ekLerım ve konusuruz..oynarız..!yardımlarınızı beklıyoruzz
Neo Bakmakla olmuyo anlamak lazım. :) Oyunlarınızda yama varsa bağlanmaz en başta onu söyleyim. Oyununuzu komple siliceksiniz belgelerimdeki fifa07 klasörüde dahil. Daha sonra yeniden yükleyeceksiniz. Verdiğim linkte resimli olarak anlatılmış daha nasıl anlatılır bilmiyorum. Port açtınızmı peki onu sorayım ben size?
Neo Orjinal Mesajı Yazan: shn5 yok port mort..kendıne guvenıyorsan ver msn ı beraber denıyelım bakalım oluyormu??? Öncelikle adam gibi yaz sonra cevap bekle karşında köpeğin yok. Ne demek kendine güveniyosan. İşim başımdan aşkın zaten seninlemi uğraşıcam. Güzel güzel link verdik sana resimli olarak ve açıklamalı olarak sen hala yapamadım diyosun. Kafan basmıyosa ben ne yapabilirim. Bazı şeyleri yapmadan öyle hop hadi deniyelim demekle olmuyo.