mesajımdan önce şunu söylemek istiyorum,inanın bu konu benim için çok önemli.samimi söylüyorum bir onur meselesi.artık arkadaşa yenilmekten ve onun benimle dalga geçmesinden bıktım.
ben online oynarken ing milli takımıyla 4-4-2 oynuyorum.fifada seçilebilecek en iy takım ve sistem diye düşünüyorum.
sizin önerebileceğiniz ipuçları var mı?
mesela çok iy savunmayı ve hücumu nasıl yapabilirim,
sürekli maç kazanabilmek için(online oynarken de dahil) oyunun bir hilesi(şifre)var mı?
paylaşırsanız sevinirim.