BLACK EAGLE5 arkadaşlar fifa07 için elinde bjk 100.yıl nostalji forması yaması olan varsa linkini buraya verirse çok sevinirim saygılar...
BlackEagle92 forumda bjk 100. yıl formaları die 1-2 sayfa ilerdedir muhakkak orada yaptığım forma war 100.yıl ;)
BLACK EAGLE5 kardeşim benim konuma yazdığın cevap için ve ayrıca 100.yıl nostalji forman için çok teşekkür ederim saolasın :D