Arkadaşlar ben hangi yamayı yüklersem yükliyim pes 6 yı açtığımda isim soruyor, yazınca da OVERWRİTE ve CANCEL Şeklinde bir soru soruyor... Her seferinde Canceli seçip OPTİONS menüsünden load option file kısmına girip de oyunu oynayabiliyorum. Aksi takdirde Option file ın üzerine yeni option file yazıyo ve ayarlar oyunu ilk aldığım şekline geliyor doğal olarak. Bunu OPTIONS dan LOAD OPTION FİLE a girmeden kısaca "yani 1 Seferde yapacağım bir şekilde" halledebilir miyim??
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...