yusuf5494 A)dkz stüdyo B)game graphic stüdyo C)oyun içinden D)kitserver E)hiçbiri hangi şık uygun sizce hakem yapmak için
yusuf5494 Orjinal Mesajı Yazan: Ronaldinho R10 a hakem yapmayı biliyon mu biliyosan anlatır mısın? DALGA MANASINDA SÖYLEMEDİM.