kaanylc arkadaşlar ben joistikle maç yapmak istiorum her maç oyununda oluyo ama pes 6 da olmuyo bana yardıum ederbilirmisiniz
xenas program files+konami+pro. ev. soc.+settings...............................klavyeyle oynarsaan joystick i player 2 ye ayarlaman gerekiyor.
S n i p e r Orjinal Mesajı Yazan: ersoyodabas Kaça gidiyosun:D Orjinal Mesajı Yazan: KAVUNCAN geri.... :) Üyelere karşı Alaycı msjlar kullanmayın Cezasınıda biliyosundur heralde bidaha uyarılmaz Kalçadan enjekte edilir