takımım inter 2007 lig a da lig ve kupa vede şampiyonlar ligi şampiyonu oldu..
toldo, cezar
zanetti, troest, cordoba,andoraalli,samuel maxvell,maicon, jean,materazzi,grosso
kaka, robben, juaqin,adriano.m,gonzales,stankoviç,figo, m.zidan,yakubu,viera,cambiasso.mascherano
ibrahimoviç,rooney,david villa.buleron
ilk 11'im 2008..
cezar
zanetti cordoba samuel maxvell
cambiasso
kaka jouaqin robben
adriano (rooney) ibrahimoviç (villa)
wery hard oynuyorum.. önüme gelene bu kadroyla 4-5 atıyorum..milan olsun barça olsun m.united olsun fark etmiyor..şampiyonlar liginde milanı 8-1 m.unitedi deplasmanda 5-0 velanciayıda deplasmanda 4-1 yendim en son maçlarım bunlar..herkese kolay gelsin..