Merhaba,
Uzun süredir manager oynuyorum ve 2014 yılına kadar geldim.
Buraya kadar herşey normal. Ama bir karşılaşma yapıyorum ve maç bitiyor. Daha sonra maçın istatistikleri geliyor hepimizin bildiği gibi. Daha sonra menüye geri dönüyor. İşte bu sırada oyundan atıyor.
Sizce bunun sebebi nedir. Hiçbir yama vs. kurulu değildir.
Acaba FIFA07 Manager da 2014' ün ötesi yokmu diye düşündüm :)
Şimdiden teşekkürler.