cannnn arkadaşlara hani maça çıkmadan önce koridorda bulanıklık seyircilerde bulanıklık olurya bende o olmuyo highta oynuorum hem disable_dof la disable_postfx değerleri 0 ama olmuyor
FifaMen Sanırım şu daha iyi bir grafikde oynamak için şu dosyaları yüklemişsin.Onlar oyunu iyi oynatıyor ama o özelliği kapatıyor.O dosyaları yeniden yüklemen gerek.