ya yöneticilere direk nasıl ulaşılır biri bana anlatabilir mi acaba....scn yi hırsızlıkla suçlamayın die kapatmışlar diğer bölüm deki aynı konuyu.ben başlığı scn için değil bu hırsızlığı yapan kişi için dedim...ne alaksı var kimse nin scn yi suçladığı yokki..ama hırsız olan birileri var tabi ki...
son sözü söyleyip te hemen konuyu kilitlemenin de ne anlamı anlamıyorum....hiç adil değil...