jake Ronaldinho'nun Bilek Hareketi Kesinlikle sorunsuzdur.. **Hareketin Yapılımı** elimiz shift te basılı koşmadan sakin gidiyoruz ileriye (sağa) elimiz shifte basılı sağada ,elimizi çekmeden iki kere yukarıya bastığımız zaman ronaldinho hareketi... İyi oyunlar...
ROckER_TEen veya yukarı giderken (elimiz shiftte ve kosmadan)sağ sol sağ(sırayla)yap hareket olur.Hayırlı oyunlar.
ThE_FaMeRa Shifte basılı tutarken aşağı veya yukarı oke pes pese üç kere bas kendine özgü hareketi yapıyor.
ROckER_TEen Villa hareketi bide o C.Ronaldo nun açtığı ortayı anlatayım: Elimiz >< bu sembolleri bulunduran (Lshift ile z arasındaki)tuşa basılı e ye basmadan çizgiden giderken Geri dönüp ilk adımda ortayı açıyoruz.Anlamazsanız ayrıntılı açıklama yaparım.İyi oyunlar.
ROckER_TEen Orjinal Mesajı Yazan: berksudinho ya fifa 2006ta hiçbirşeyolmuo yardım edin :confused: :mad: Bende bilmiyorum ama bişeyler sallayıp shifte basınca oluo bişeyler.fifa 06 nın hareket yelpazezi çoooooooooooooooooooooooook zayıf :( :( :( :( :( :( :( :(
dj_akman_57 david villa hareketi:shift'e basılı tutup sağ-sol-aşağı-sağ arkasından aynı anda sol-aşağı sonra yine aynı anda sağ-yukarı
ROckER_TEen Bence fifa07 deki anlatılan hareketler başka tuşlarlada yapılabileceğinden herkezin farklı yorumları olabiliyor hiç aynı anlatımı 2 defa gömedim:confused:
oyuncuyumben beyler ben size birşey soracam kaleciyle topu önüne alıp biraz sürüyor ve bir şut(ama ne şut) top sekiz çiziyo neredeyse yerden çok sert ve gol kaleden kaleye gol atılıyor. bunu nasıl yapıyorlar bilen varsa anlatabilirmi acaba?