beforvel13 arkadaslar ben fm 2007 paket 3 yamasini bilgisayarima indirdim kurulumunuda yaptim ama calismadi sanirim ben kurulumunu yaparken bir yanlis yaptim ... arkadaslar lutfen bana paket 3 un kurulumunu tek tek anlatir misiniz ??
beforvel13 arkadaslar lutfen ya 2 dk. nizi alir lutfen yaziverin oyunu oynayamiyorum bu yamayi yapamadigim icin lutfennn yardim edin ...