Evet arkadaşlar size 2 tane taktik sunacağım.Ltfn taktikleri 2-3 maç kullanmadan kötü demeyin takımın alışması lazım.İşte Taktiklerin İlki
DavidV4-the__byimam-v1(modifieli)
taktik kontra atakla oynanıyor.çok başarılı.işte link
http://www.dosyaekle.com/do2.php?x=22633Davidv4Modifie=By=imamv1_(Fenerbahce,_Eyl_2006).tac
işte ss'ler ve diziliş;
http://img410.imageshack.us/img410/8559/sdsadsadae7.jpg
http://img163.imageshack.us/img163/4466/asdbv2.jpg
ikinci taktik sigamesten taktik üzerinde deişiklik yapmadım tam bir hücüm taktği
işte link;
http://www.dosyaekle.com/do2.php?x=maC_attack.tac
işte diziliş
http://img69.imageshack.us/img69/8844/ads305zfk0.jpg
bol fm'li günler....
not:arkadaşlar ilk taktikte indirme sorunu olabilir kopyala yapıştır yapın...