Arkadaşlar oyunda ufak bi sarkma olabilir...
Sebebi benim ps2 nin mefta olması.Ps2 yi yaptırana kadar olması zor.Sebebi oyunun çoğu bölümü japonca ve kodlama yapmadan türkçeye ceviremem.Ps2 de görmem lazım ne nerde yani.Herneyse...
Oyundan yeni görüntüler....
İlk Olarak yeni menü yapısı (tekrar söylüyorum bu görüntüşler beta değişecek...)

Lig A Takımlarından görüntüler...





