Oyunun ilk versiyonunda EDİT kısmında bazı düzenlemeler yapmıştım futbolcuların görüntüleri,forma numaraları,güçlerini falan memory carda kaydetmiştim. Şimdi bu update dosyasını yüklersem EDİT kısmında yapmış olduğum ilk değişiklikler eski halinemi dönecek yoksa aynı şekilde kalırmı? O kadar uğraştım heba olsun istemem:)
Ayrıca ekran görüntülerinden gördüğüm kadarıyla Fenerbahçe'nin sarı-lacivert çubuklu formasının şort ve tozlukları yine beyaz renkli kalmış. Keşke değişiklik yaparken şort ve tozlukları lacivert yapsaydın Gökhan. Böylece dış saha formasında da beyaz olduğu için farklı olmuş olurdu. Yinede eline emeğine sağlık, sayende Türkiye Ligini oynayabiliyoruz.