arkadaşlar sezon ortasında ve sezon başlarında görüşmeler bölümü var hatta iki el sıkışması simgesinin geldiği bir bölüm o sıra futbolcu arattığınız yerden kimi istiyorsanız bulun işte sonra teklif gönderiyosunuz maaşını transferde külübüne ne kadar vereceğini felan ayarlıyorsunuz ve daha sonra futbolcu kabul ederse transferi yapmış oluyosunuz ama ml paranıza dikkat etmeniz lazım transfer yapınca futbolculara sezon sonunda vereceğiniz paranın 0 lanmaması lazım ok? ii pesler