Makaay ve diğer soccercenter.net yetkilileri Mart ayı biticek ama hala WDL yok piyasada acaba çıkmayacakmı yeterince zaman geçmedimi açıkçası artık biraz sıkılmaya başladım normal liglerden bu yamayı sabırsızlıkla bekliyorum lütfen artık çalışmalarına başlasanız çok sevinicem ve eminim benim gibi bekleyen çok kişi var..Eğer bu konuda bizleri aydınlatırsanız sevinirim.. İyi çalışmalar.