Yalnız abi bende 17 yaşındayım 2 yıldır pc kullanıyorum sizin kadar bilmesemde, düşüncelerimi yazcam. Pes ve Winning oyunları 96da çıktı... Bende eskiden play station vardı ve oynuyodum. Yaklaşık 5sene PS1 de winning oynadım. Ve yaklaşık 7senedir winning oynuyom... Orjinallik bakımından fifa daha önde olabilir ama... Abi topunda, kranponunda oyununun yapımcı şirketinin reklamı yapan bir oyun. Oyunda tüm oyuncular aynı tipler orjinal degil, oyun içinde esnetik yok. Ama pes de maç yapmanın keyfi çok çok ayrı. İnanılmaz keyif veriyor. Sizin için sorun orjinallikse bunu oyun için çıkan yamalarla giderebilirsiniz... Size biraz pes oynamanızı öneririm... İnanın sizde fifa oynamayı bırakırsınız...