Ya arkadaşlar sinir olduğum bir konu var.Gerçi şimdiye kadar bundan çok bahsedildi fakat şu fifa 07 yi bir türlü istediğim gibi oynayamadım.Sistemim P4 3.0 Ghz 1 Gb Ram 160 Gb Hdd X1650 Pro Agp ekran kartım ve Samsung SyncMaster 940BW 19" widescreen monitörüm var.Oyunu 800*600 high detayda oynamaya çalışıyorum,ancak makine tekliyor.Aynı çözünürlükte medium yapıyorum,sonuç yine aynı.Diğer oyunları yüksek çözünürlükte ve yüksek detayda oynuyorum ve performans olarak sonuç normal.Ben de bu sorunları yaşamamak için X1950 Pro agp almayı düşünüyorum.Acaba doğru mu yapıyorum?(Ha bu arada sürücü olarak ati catalyst 7.2 kullanıyorum)Lütfen yardımcı olurmusunuz?????Bir de bu uefa champions leauge 06-07 yi daha oynayamadım.Acaba oynayanlar sonuç yine akıcılık olarak aynı mı,yoksa herhangi bir iyileştirme yapılmış mı?Bilgilendirirseniz seviniriz.