Oyunu yukledım ve ılk oynayısımda a orta d sut e hızlı kosma x te pas. ve bole oynayamıyorum ben bunu degıstıremedım.ayarlarda button var fkt degısmıyor pes5 de degısıyor bunda deısmıyor tus ayarı nasıl degıstırebılırım bole elım tuslara basmıyo zor oluyo.