ŞANLI_ **Gördüğüm En Güzel Videolardan.. Harika ya :D Türkçeyi Konuşması, el hareketleri herşey çok güzel :D Arkadan herifler arada bi fazla kıllatsada harika bi video..**
MoonLord Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat neden bi ikinci Nouma olmasın :D Kesin :D Valla süpermiş. Sonları manyak :D
bart_ İzlemiştim daha önceden, ve mükemmel birşey :D Aslında alt yapıya verilmesi lazım, ruhu yeter :p
GencFB_1907 Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat "> şunu izleyin koptum :D çocuk çok şirin sen en buyuk besiktas diyosan al sana en buyuk fener bak : ">