pisko7361 slm arkadaslar ben fifa07 online oynarken cok kasiyor neyden olabilir? Baglanti hizim ise 3049 yardimci olursaniz sevinirim saygilarimla
Gökhan Online Oynarken Virüs Programı,Güvenlik Duvarı Gibi Engelleyici Programları Kapatacaksın.Ayrıca Oyunu Oynarken Download-Upload Yapmayacaksın. Aynı Şekilde Karşı Tarafta Bunları Dikkate Alacak.Bu Şekilde Sorunsuz Oynayabilirsin.
Kokane Bende antivirüs firewall'da acik sorun yok. Ama dedigin gibi download/upload ve msn kapali olmasi lazim.