Ronaldinho R10 arkadaşlar top yamasını indirdim kitservere koydum ama oyuna giriyorum maç başlarken kapanıyo.nasıl yapıçagımı söylerseniz sevinirim.şimdiden saol lun.
crazy_27 kitserver ın yeni versionunu yükle kardeş yanılmıyorsam 6.4 dü son çıkan onuda sitede ararsan bulursun.
slymnbky http://rapidshare.com/files/12126573/Kitserver_6.04_HG.rar bn bunu buldm arkadşlr.6.4 yazıo ama inş. dorudur..!