ysnsrt arkadaşlar bilgisayarı yeni aldım fifa oynarken çimlerde hiç şekil yok low pc programını indirdim fakat onuda yükleyemiyorum ayrıntılı bi şekilde anlatırsanız sevinirim..teşekkürler
ysnsrt http://soccercenter.net/forum/konu/80893/EA-Graphic-Editor-ve-Cim-yamasi arkadaşlar burada varmış,şimdi buldum pardon..