Türkiye Görme Engelliler Judo Şampiyonası Ordu'da başladı. Atatürk Spor Salonunda düzenlenen ve yarın sona erecek olan şampiyonaya, 16 ilden 65 sporcu katılıyor.
Bu yıl ikincisi gerçekleştirilen şampiyonada erkekler ve bayanlarda ümitler, gençler ve büyükler kategorilerinde müsabakalar yapılacak.
Ordu Gençlik ve Spor İl Müdürü İsmail Çağlayan, böyle bir şampiyonaya evsahipliği yaptıkları için çok mutlu olduklarını belirterek, ''Bundan sonra da böyle organizasyonları düzenleyebilmek için gerekli çalışmalarımızı sürdüreceğiz'' dedi.