arkadaşlar ben cm 7 yi kurdum sonra bi lig oluşturdum içine de kendi oluşturduğum takımları yerleştirdim oyuna girdiğimde ligi gördüm takımlarıda gördüm ama maça girmeye çalıştığımda oyundan attı tekrar girdim fifaya sonra takım ayarlarına bakayım dedim bütün takımların bütün oyuncuları uçmuş neden olabilir acaba bi cvp verirseniz sevinirim