ocflcihan2006 arkadaşlar şampiyonlar ligi 2006 - 2007 yi alan arkadaşlar reklam panalarını cretiondan export edip bizle paylaşabilirmisiniz. not: biri artık cvp yazssın bana ne konu açtıysak cvp yok