ceyo91 Ya ilk gole benzer ve hatta daha güzelini bende attım Olympique Lyonnais'la girdim master lige,Tuncay'ı transfer ettim neyse Monaco maçıydı Ronaldinho'nun Chelsea'ye attığı piskopat plase golündeki vuruşun aynısını yaptı hiç gerilmeden vurdu tam köşeye O.LYON 2-0 MONACO:cool:
KobeSun 1-) Oyuncu özellikleri ile oynamayacaksın 2-) Deve gibi oyuncular ekleyip attıgın golü ''ileri-geri'' oynatarak birşey yaptıgını sanmayacaksın (Arsenal'le attıgın topuk golü) Birşey yapıyorsan tam yap,kırma işlerler ugraşmayın