üzgünüm dvd mi çok kişi aldığından bozulmuş rar halindeydi çıkarınca boş çıkarmış:( çalışmıyor ama ben yine de bir yerlerden bulmaya çalışacağım.
özel mesajımda anlatmak istediğim şu : o verdiğin sitede adresler gözükmüyor üye olmam gerekiyor. üye oldum şifremi yazıyorum kabul etmiyor. yani orada yazan adresleri alamadım.
pes6 dvdsi veya çok cdlisini bulamadın mı?