ŞANLI_ **Rahatız, 1 hafta daha yaklaştık Şampiyonluğa. Maç Hakkında Yorum yapmak saçma olur heralde bu saaten sonra :) Ama Boşuna BJK - GS taraftarları laf yapmasın. Hakkımızla aldıgımıza inanıyorum Ben. Ne hakem hatası ne de başka bişey. **
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® Rahatız, 1 hafta daha yaklaştık Şampiyonluğa. Maç Hakkında Yorum yapmak saçma olur heralde bu saaten sonra :) Ama Boşuna BJK - GS taraftarları laf yapmasın. Hakkımızla aldıgımıza inanıyorum Ben. Ne hakem hatası ne de başka bişey. 27.saniyede direkten dönen bir top var.. ikinci yarının başında sinanın vuramadığı bir kafa topu var :) dönüşünde gol attık zaten.. maçı izleselerdi zaten böyle yorum yapmazlardı.. skora göre yorum yapmak çok kolay ve saçma ;)