Hayko_777 bi sürü transfer yaptım ama online oynarken transfer ettiğim futbolcular olmuyo,bunu nasıl düzeltebilirim. ayrıca klüp oluşturmak istiyorum,klüp oluşturduktan sonra takım hangi lige kaydolucak?.yardımcı olursanız sevinirim
Handsomee Online'da transfer yaptığın oyuncular gözükmez.EA Sports'un varsayılan oyuncularıyla oynuyabilirsin.
gammer arkadaslar ben kulup kurdum dünya klupleri içerisinde onu biliyorum ama manager mod kuruyorum yeni dünya klupleri yok nasıl olcak yardım edermisiniz
White Albatros Orjinal Mesajı Yazan: DRAGON54 fifa 08 online oynamak için şifre istio o şifre ne Kardeş burası onun yerimi
oburux yaw arkadaşlar ben yeni klüp kurdum.oyuncuları aldım.adınıda koydum.ama ligini bilmiyorum ve bu yüzden maç yapamıyorum bir yardım edin.lgi de ayarlayamıyorum.ayrlanıyorsada nereden?