Orjinal Mesajı Yazan: coolper
arkadaşlar, pes 6 super patch i evdeki pc lerden 2 sine kurdum. ingilizce speaker yok. sorun ne olabilir.
oyun güzel oldu ama tadı bir bakıma azaldı.. yardım ederseniz sevinirim ..
dostum ana menü de settings e gir orada data control gir.
sonra da burada option file load de ve yeniden option file i yükle , oyuna başlayabilirsin, spiker gelmiş olacak .
bunu her oyun başlangıcında yapmalısın malesef !!!!!!