MuhammetCelik arkadaslar ben sınırlı birisiyim 49 milyonu gecinse para yazıyor mu birisi yazmıyor dedi
03Gs1905 Sınırlı Adsl bağlantısı(başka ülkede bu kadar sınırlandırılmışı yok galiba)belli Gbsal limitler dahilindedir ve bu limitleri aştığın zaman faturan da senin limitlerini aşar.. :)
MuhammetCelik abi sen yanlı snaladın ben sınırılı birisiyim ve her ay 30 ytl veriyom sınırsız olan 49 milyonu gesince daha üstü para geliomu yani sınırsız mı oluyom 49 milyonu gecinse
FaTaL? ben anladım kardeşin neyi anlamtmaya çalıştığını:D cevap:adı üstünde zaten sınırsız tarife telekom sana sınırsız girebilme hakkı veriyo her halükarde(kota aşımı vs..)yine 49 YTL gelir.