**Klasbir gool**
mükemmel bir gollll:D
Bala Diye Tabir Ettiğimiz Bir Gol:D
Ballı adam.Birde seviniyor sanki bilerek oraya attı.:)
Valla yaw adam hem ballı hemde bilinçli değil.Ama sevinçli :D
ne var gol atıpta sevinmicekmiyane.
görünüş olarak güzelde zaten.
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: