arkadaslar merhaba ben orjinal pes 6 aldım yaklasık 2-3 ay once neyse bugun mac yapıyorum
lagger oldu adam once ben ondan sonra o dogal olarak yurtdısı baglantılıemule filan acık degil sadece msn acık
adam tutturdu hilecisin diye konamiye mail atıcam hesabını kapatsınlar diye
şimdi oyunum orjinal filan hesabımı konami kapatırmı onu merak ettim hic bir hilede yapmadım
lütfen yardımcı olun şimdiden tesekkurler