GK:Volkan Babacan
DR:Hamit Altintop(Kontratı bitince aldım)
DL:Victor Hugo Castillo(Toluca'dan 2 milyon euro'ya aldım)
DC:Yilmaz Enis(Trabzonspor'dan 275 bin euro'ya aldım)
DC:Sedat Yasin(Galatasaray'dan 2.6 milyon euro'ya aldım)
MC:Mehdi Boussoufa(Çok iyi adam ama psikolojik sorunları oluo :D)
AMR:Leon Ritchie(Tottenham'dan 13.5 milyon euro'ya aldım)
AML:Cem Sultan(AML yaptım boşluk yoktu forvette 3 forvet de oynamak istemedim)
AMC:Anderson(Bedavaya Manchester'dan aldım kontratı bitince)
FC:Alexandre Pato(Internacional'den 9.75 milyon euro'ya aldım)
FC:Sergio Agüero(Atlético Madrid'den tam 65 milyon euroya aldım 24 ay taksit içime oturdu ama çok iyi oynuyo:D)
Bu arada yaz aşkını kullanıyorum ve 2010 yılındayım yedekler bütün serbest kalmış ünlü türk futbolcular :D Mehmet Topuz, Gökhan Ünal, Emre Belözoğlu, Yıldıray Baştürk ve daha bir sürü bi tek Uğur Yıldırım'ı Alamadım.Bu arada yaptığım tek hile FM Scout kullanmaktır oyuncuların potansiyellerine bakmak için.