cracks çok güzel frikikleri vardı.seviyordum fakat herzaman iyi performans göstermiyordu.zaten galatasarayda bundan dolayı yolladı
LuNaT1C ozan resmen rahmetli iyi adamdı dermiş gibi yorum yapmışın:P:o evet pratesin frikikler çok iyiydi hamit abeyinin dediği gibi:o her zaman iyi bir performans göstremediği için yollandı
crdsa adama patates diyorlar:D (yorumlarda gördüm) Orjinal Mesajı Yazan: CrAzY_YiqiT ozan resmen rahmetli iyi adamdı dermiş gibi yorum yapmışın:P:o ben de şimdi fark ettim:D