Aykut - Iyi di, Pek hatasi yoktu. Ilk golde sutu tutamadi ama cok yuksekti. Ikincisinide ben bile atardim!
Sabri - Fena Deyildi
Emre - Iyidi ama gene cok sinirli!
Tomas - Iyidi
Ergun - Hic faydasi yok. Ergun varsa 10 kisi oynuyoruz!
Okan - Cok iyidi. Ama sakatlik nedeniyle oyundan cikti.
Mehmet Guven - Eh iste
Ayhan - Iyidi
Ilic - Takimin en iyisi! Ve guzel gol atti!
Arda - Belki sakatlanmasaydi macin kaderini belirlerdi. Cok iyidi.
Hasan Kabze - Hic begenmedim! Yanlis yerde oynuyor!
Hakan - Besiktasdan Barcelona ya transfer olan 12 yasinda cocuku oynatirim Hakani oynatmam!
Inamoto yoksa yeneriz dediniz.
Cihan yoksa yeneriz dediniz.
Ne olacak halimiz?