Dev derbinin günü değişti..
TFF Yönetim Kurulu İstanbul'da yaptığı ara toplantısında, Fenerbahçe'nin Halep takımıyla oynayacağı özel maç nedeniyle, Fortis Türkiye Kupası Yarı Finali'nde oynanacak Beşiktaş-Fenerbahçe eşleşmesinin tarihlerini değiştirdi..

Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu bugün İstanbul’da yaptığı ara toplantısında Fortis Türkiye Kupası Yarı Finali’nde oynanacak Beşiktaş-Fenerbahçe eşleşmesinin tarihlerini değiştirdi. Fenerbahçe kulübünün 3 Nisan’da Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın Suriye ziyareti sırasında Halep takımıyla oynayacağı özel maç nedeniyle yaptığı başvuruyu kabul eden Yönetim Kurulu eşleşmenin ilk maçını 11 Nisan, ikinci maçını ise 25 Nisan 2007 tarihine aldı.