Arakdaşlar Beşiktaşla oynuyorum transfer yapamıyorum yardım edermisiniz haftalık maaşlarının en yükseğini veriyorum
herşeyi yapıyorum oyuncu kabul etmiyo mesela 3.9 Ml defans oyuncu alıcam haftalığı 35 K olsun benim sınır 18k
nasıl transfer edicem haftalıkları düşük oyuncularıda alamıyom Transfer yapmak için bişeler önerirmisiniz
Saygılar..