playaanil Arkadaslar Eger Yaptigim bir face istedigim oyuncuya benzemezse ne gibi Yanlislar yapmis olabilirim? veya tam benzemesi icin Photoshopla ne gibi ayarlar yapmaliyim???? Yardim Lütfen umarim anlatabildim
crdsa yanlış kişinin fotoğrafını kullanmış olabilirsin:D bu şakaydı:p keşke ben de bilsem yüz yapmayı yardım ederdim o zaman
playaanil :) :) :) crdsa kardes farkindaysan seninle son zamanlarda cok karsilasiyoruz :) :) :) Face Yapmayi okadar Insan biliyo ama kimse yardim etmiyor ben ona yaniyom
sdcz **Modeli yanlış seçmişsindir , o oyuncuya en çok hangi model benziyorsa , onun üstüne yap ;) Ama hala olmuyorsa OEditte biras zorlaman lazım :)**
playaanil Tamam denicem bak Fazla birsey istemiyorum Sagol vallah.Tamam Yani Photoshop daki ayarlarla ilgisi yok degilmi??? Yani Simdi Gökdenizi yapcam mesela GGS de en cok hangi yüz benziyorsa onun üstüne yapacagim demi??? Sagol tekrar:)