Gökhan Tebrikler Yiğit, Ballack Güzel Olmuş.Emre"ninde Texturesi Güzel Ama Saçlarda Biraz Düzenleme Yapılması Gerek.Yinede İlk Facelerine Göre Gayet Güzel Olmuşlar.Devamını Bekliyoruz.
LuNaT1C Çok özür diliyorum kusura bakmayın importlama hatası oldu buyrun 3faceim Edit:Cannavaroyu yarın baştan yapıcam
LuNaT1C Sağolasın cenk evet cannavaro kötü oldu daha benztemeyen varsa baştan yapıcam:) Buyrun Mateja Kezman
Anxiety Maykıl gerçekten güzel.İbrahamda güzel. Vay be senden bunları görmek şaşırtıcı oldu yiğit. :)
LuNaT1C yorumlar için sağolun .Evet metin bir fifacı olarak pese face yapmak şaşırtıcı hatta PES artık yiğit de mi demişindir:DCanım yapmak istedi ve atıldım daha çok işimiz var:)
LuNaT1C John Terry/Chelsea gözündeki sorunoyun içinde belli olmuyor baktım gayet düzgün duruyor bi ağzının sağ tarafı kötü gibi di mi?
deydey34 **kardeşşşş çalışman mükemmel çok güzelde bunları pes 6 ya nasıl atacağız Game Graphic Studio ilemi atıcaz yoksa DKZ Studio atacağız nasıl atılcağınıda söylersen sevinirim şimdiden sağolasın...........**