_TaYFo_ Kısa ama hoş:) &eurl=http%3A%2F%2Fforum%2Eforzabesiktas%2Ecom%2Fviewtopic%2Ephp%3Ft%3D7736">tıkla
RentleSsPR Ya bircok futbol programında cok komik şeyler oluyor(mesela telegol =)) bu da cok komikmiş :D