myraven arkadaşlar bazı sitelerden fifa için fontlar buldum C.M 07 ile yükledim ama bozuk çıkıyor bazıları bu fontların ayalarını nasıl yapabiliriz bir bilen varsa söylesin şimdiden teşekkürler...