rixi Merhaba, FIFA07 severleri multiplayer oynarken tuşlar değişiyor. Multi' ye girdiğimde tuşların görevleri değişiyor. Bunu nasıl ayarlaya bilirim? Ya da bu ayarlanıyor mu? Yardımcı olursanaız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
Gökhan Normal Oyun Ayarlarından Girip,Kendine Göre Tuşları Ayarla.Sonra Kaydet. Multiplayer"a Girdiğinde Senin Ayarladığın Gibi Olacaktır.